PROAKTIVNOST – DANSKA IZOBRAŽEVALNA IGRA ZA PREPREČEVANJE STRESA

(igra je zaenkrat na voljo v angleškem jeziku, od 20.8. pa tudi v slovenskem)

Želite postati pametnejši pri preprečevanju stresa na delovnem mestu? Proaktivnost je orodje za vas!

Tip igre: poslovno-izobraževalna simulacija, ki vključuje primer in prakse (case study) in razpravo o lastni organizaciji

Število oseb: 5-150

Trajanje: 2h

Način implementacije v obliki delavnice nakup igre za interno izvajanje

O POSLOVNO-IZOBRAŽEVALNI IGRI PROAKTIVNOST

Preprečevanje stresa je ekipno delo!

PROAKTIVNOST je danska poslovno-izobraževalna igra, s pomočjo katere boste ozavestili, kako se stres pojavlja in kako ga je mogoče preprečiti. Igra udeležence popelje v poslovno simulacijo, v kateri se boste spoznali s fiktivno ekipo, ki se srečuje z raznovrstnimi pritiski na delovnem mestu. Naloga udeležencev je sprejemati ukrepe, ki bodo zagotovili čimbolj učinkovito delo, hkrati pa zgraditi kulturo in strukturo za preprečevanje stresa na delovnem mestu.

Med igro udeleženci nenehno razmišljajo o tem, kako se lahko spoznanja iz poslovne simulacije prenesejo v lastno realnost. Igra se konča z razpravo o tem, kakšne konkretne ukrepe lahko uresničijo, da bi zgradili kulturo in strukturo, ki bi preprečevala stres na svojem delovnem mestu. Ozadje igre je najnovejše znanje in praktične izkušnje o stresu in preprečevanju stresa. Igra je nekakšen “stresni svetovalec v škatli” – orodje, ki pojasnjuje, kako lahko skupine in ekipe delujejo proaktivno, ko so sodelavci izpostavljeni tveganju stresa. Igro lahko razmeroma poceni in preprosto implementirate v celotni organizaciji. Prav vsak zaposleni lahko ozavesti pomembne dimenzije stresa tako, da se preizkusi v simulirani resničnosti, kjer sprejemanje napačnih odločitev nima negativnih posledic. Igra je zasnovana s ciljem ustvariti skupen, uporaben jezik razmišljanja in skupno lastništvo odločitev o tem, kako se spopadati s stresom.

Glavne točke igre

• Kako uravnotežiti delovne obremenitve v ekipi? • Kako prepoznati sodelavce, ki so na robu zmogljivosti, in kaj lahko vi naredite pri tem? • Kako ustvariti kulturo in strukturo za preprečevanje stresa?

Uporaba igre

Ciljna skupina za igro je celotno podjetje. Koristila bo tako vodstvu kot vsakemu zaposlenemu. Igra je samoumevna in ne potrebuje daljšega treninga izvajalcev. Uporabljajo jo lahko interni ali pa zunanji izvajalci za team buildinge, delavnice, seminarje in tečaje. Igra traja približno 2 uri in vključuje “debriefing”. Igra poteka v skupinah od 3 do 6 oseb, paralelno pa lahko igra več skupin.

Glavni elementi simulacijskih iger

1. Igra deluje v simuliranem okolju, kjer udeleženci doživljajo, v čem so dobri in kje imajo slepe pege.

2. Igra olajša proces razširjanja znanja in izmenjave izkušenj med sodelavci. To je zelo resno, a hkrati zelo zabavno.

3. Z ustvarjanjem izmišljenega sveta, ki je blizu realnosti, je lažje razpravljati o stresnih vprašanjih v napetih situacijah.

4. Dokazano je, da se veliko bolje učimo, ko vsebino doživljamo, ne pa samo slišimo ali gledamo. Zato je igra učinkovito orodje za usposabljanje o tem, kako delati skupaj kot ekipa.

Povratne informacije naročnikov

“Nikoli si ne bi misli, da bom doživel orodje za poučevanje, ki relevantno znanje posreduje v tako kratkem času in na tako privlačen način.” Steen Suhr-Knudsen vodja projekta, občina Gentofte

Več informacij: 031 834 513 info@teambuildinglab.si