INNOCULTURE@ – POSLOVNO-IZOBRAŽEVALNA IGRA

 INNOCULTURE®: OD IDEJE DO IZVEDBE

Poslovno-izobraževalna igra na temo inovacijskega menedžmenta

by Copenhagen Game Lab

Sodelovalen, tekmovalen, intenziven in akademsko premišljen program. Tudi za večje skupine in dogodke!

Zadnja verzija igre Innoculture je hibridna, saj vključuje tudi igranje preko spletnega vmesnika.

Več o igri

Recepta za uspešno inovacijsko politiko ni. Katera strategija se bo izkazala za najbolj učinkovito je odvisno od številnih dejavnikov, vključno z vrsto industrije, zrelostjo trga in stanjem v vašem podjetju.

Delavnica je bila za našo skupino zelo koristna in učinkovita, saj smo v kratkem času s pomočjo poslovne igre sprejeli nekaj zelo koristnih odločitev tako za naše zaposlene kot za poslovanje podjetja nasploh. Vsekakor vredno investicije. Monika Teran Tobačna grosist Kadrovsko področje – regija Adriatic

Izobraževalna igra InnoCulture, ki so jo razvili v partnerskem podjetju Copenhagen Game Lab, vam ponuja priložnost, da kot ekipa pridete do odgovorov o tem, kako ustvariti učinkovit in spodbuden sistem za vodenje inovacijske kulture v uspešnem sodobnem podjetju.

innoculture header

Kako deluje?

Z igro InnoCulture stopimo v svet fiktivne organizacije (case study), ki gre skozi tri razvojne faze. Udeleženci (igralci) se morajo v vsaki fazi skupaj odločiti, kam vlagati čas, denar in energijo, koga vključiti v reševanje izzivov ipd. Po vsaki odločitvi sledi tudi faza refleksije glede na stanje v vašem podjetju.

Skozi igro boste dobili skupno razumevanje inovacijskega menedžmenta v vaši organizaciji in dobro podlago za sprejemanje prihodnjih odločitev. Z igro in delavnico Innoculture boste obenem dobili dober vpogled v široko paleto posebnih orodij, s katerimi lahko okrepite sposobnost svoje lastne organizacije za spodbujanje in pospeševanje inovacij.

CGL3

Način izvedbe:

poslovna igra  + interaktivna delavnica

Število udeležencev:

6 – 150 (v skupinah po 6 oseb)

Lokacija izvedbe: po dogovoru
Trajanje:  poldnevna ali celodnevna delavnica

Vaša investicija:  

od 900€ + ddv za poldnevno delavnico za skupino do 24 oseb.

Vprašajte nas za večje skupine, daljše programe in posebne dogodke.

Učinki programa:

  • Udeleženci na zabaven način dobijo znanje in skupno razumevanje o inovacijskem menedžmentu
  • Udeleženci si ustvarijo skupno razumevanje glede inovacijskega potenciala v vašem podjetju
  • Prišli boste do konkretnih pobud, ki bodo imele kolektivno lastništvo in bodo okrepile inovacijsko moč vašega podjetja.

CGL1

Ciljne skupine in primerne priložnosti

Igra je posebej primerna za razvoj veščin posameznikov in skupin ob naslednjih priložnostih:

  • Team building za top in middle management
  • Poslovna srečanja za postavljanje vizij in strategij
  • Poslovna srečanja za postavljanje letnih načrtov
  • Participativni organizacijski posveti.

Igra je primerna za vse, ki v podjetju vplivajo ali lahko vplivajo na inovacije.

 Izvajalca:  Žiga Novak in Blaž Branc, certificirana moderatorja Copenhagen Game Lab

v sodelovanju z

logo

“Copenhagen Game Lab je vodilno dansko podjetje za razvoj izobraževalnih iger in poslovnih simulacij. Delamo tako na področju analognih kot digitalnih formatov v industriji, ki jo zaznamuje izjemno visoka rast. Več kot 80% od 100 največjih danskih podjetij že uporablja t.i. resne igre. Za to so najmanj 3 pomembni razlogi. 1) Resne igre so bolj učinkovite in bolj usmerjene k akciji kot druge izobraževalne metode. 2) Igre, ki temeljijo na simulacijah (kot npr. Innoculture) so izvrstne za moderiranje kolektivnega učenja in izmenjave informacij. In 3). Resne igre so obenem zelo vključujoče in zabavne.” Henning Grubb Basballe, CEO Copenhagen Game Lab