KAKO OBVLADATI TEŽAVNE SOGOVORNIKE?

Avtor in izvajalec: Gregor Jenko, univ. dipl. psiholog

Tip: Strokovna delavnica, pri kateri je bolj kot na teoriji poudarek na konkretnih rešitvah, ki bodo plod lastnega dela na sebi vsakega posameznika. Delavnica vključuje aktivnosti kot so: učenje in uporabo orodij za delo na sebi, vaje, ter možnost vprašanj in odgovorov.

Namen delavnice: Namen delavnice je spoznati na kaj se v komunikaciji ljudje najbolj odzivamo in kdaj ter zakaj v komunikaciji izgubljamo največ energije. Končni cilj delavnice je opolnomočiti udeležence, da bodo lažje obvladovali komunikacijo s težavnimi sogovorniki.

Opis: Občasno se vsi znajdemo v situaciji, ko je potrebno komunicirati ali sodelovati s težavnimi, konfliktnimi, neprijetnimi ali agresivnimi sodelavci oz. strankami. Negativna bilanca tovrstnih izkušenj ima pogosto za posledico kronično neprijetno doživljanje na delovnem mestu, ki lahko vodi v nezavzetost, nemotiviranost, neučinkovitost, včasih tudi v bolniški stalež.
Namen delavnice je udeležencem omogočiti izkušnjo učenja komunikacije s težavnimi in neprijetnimi sogovorniki, na način, da ob tem ne izgubljajo preveč svoje energije. S tem posredno ohranjamo optimalno raven energije, ki jo potrebujemo za delo. Le tako bomo uspeli zadržati ravnovesje v težavnih ali kritičnih situacijah.
Zato vabimo vas na izobraževalno delavnico, kjer bomo odkrivali, kako lahko bolje in z manj izgubljene energije komuniciramo z drugimi.
Ciljna skupina: Delavnica je namenjena vsem, ki se pri delu ali v privatnem življenju soočajo s težavnimi sogovorniki in bi se želeli:
– naučiti, kako pri tem izgubljati čim manj svoje energije
– bolj učinkovito komunicirati
– spoznati kako lahko krepijo ali negujejo pozitivne odnose z drugimi
– narediti korak naprej pri izražanju svojega mnenja brez neprijetnih občutij
– izboljšati svoje razumevanje drugih ljudi
Maksimalno število udeležencev: 20 oseb
Udeleženci z udeležbo dobijo: Vpogled in razumevanje kako se oblikujejo bazične življenjske pozicije, ki oblikujejo pristop v komunikaciji. Udeleženci se bodo naučili prepoznati v katerih pozicijah delujejo sogovorniki in kako pristopati v komunikacijo z njimi, da bomo pri tem najbolj uspešni. Spoznali bodo kje so pasti v komunikaciji in kako se jim izogniti, da ohranjamo svojo energijo.

Trajanje: 6 ur