MEŠALNA MIZA ZA POSLOVNE DOGODKE

VNESI PARAMETRE SVOJEGA DOGODKA in kontaktirali vas bomo z našim predlogom.

Mešalna miza za poslovne dogodke je enostaven model za razmišljanje o tem, kakšen poslovni dogodek potrebujete za najboljšo uresničitev vaših ciljev. Navdih za mešalno mizo je projekt The Mixing Desk of Larp.

Osnovna metafora za konceptom mešalne mize je v tem, da je snovalec dogodkov nekaj podobnega kot DJ ali VJ, ki uravnavata zvok in svetlobo na koncertu ali v gledališču. Oba imata na voljo celo vrsto »gumbov«, s katerimi vplivata na doživetje obiskovalcev.

Cilj projekta Mešalna miza za poslovne dogodke je

  • Poenostaviti proces komunikacije med naročnikom dogodkov in organizatorjem celostnega doživetja.
  • Opozoriti naročnike na to, da obstaja cela vrsta parametrov, ki vplivajo na celostno doživetje obiskovalce, ne glede na to ali naročnik v zvezi s temi parametri sprejema konkretne odločitve.

Ključni parametri za poslovne dogodke so:

ZABAVNOST

Resnost vs. Norost

Želite, da so je vzdušje dogodka popolnoma poslovno ali želite ljudi sprostiti do take mere, da si kravate zavežejo okoli glave(nora zabava)?

INTERAKTIVNOST

Pasivnost vs. Aktivnost

Ali želite, da so obiskovalci samo prejemniki informacij, ki jih želite posredovati naprej, ali želite, da soustvarjajo program ali zaključke dogodka.

CONA UGODJA

Varnost vs. Nevarnost

Želite ostati na varni strani in sprejemati preverjene, morda tudi dolgočasne rešitve, ali pa želite ljudi postaviti izven cona udobja, kjer se vsi ne bodo počutili udobno, pri ostalih pa se morda lahko zgodi tudi kaj magičnega.

SCENOGRAFIJA

Minimalizem vs. Iluzija

Ali dogodek ne potrebuje posebne scenografije ali estetike? Ali pa je za uresničitev cilja dogodka morda potrebna scenografija, s katero ustvarimo nov, poseben svet?

ODNOSI

Sodelovanje vs. Tekmovanje

Kaj motivira udeležence na vašem dogodku? Želite, da je osnovno gonilo odnosov med udeleženci dogodka sodelovanje (ustvarjanje skupnega cilja, grajenje skupnost) ali želite spodbuditi tekmovalni duh med posamezniki in ekipami (odnosi v celotni skupnosti so manj pomembni).

KOMUNIKACIJSKI STIL

Direkten vs. Simboličen

Ali želite posredovati ključno sporočilo z besedami in slikami, ki direktno naslavljajo vsebino? Ali morda želite, da se sporočilo posreduje preko simboličnih metafor.

REŠEVANJE PROBLEMOV

Praznovanje vs. Spopad

Ali je dogodek namenjen predvsem praznovanju ali se bomo na dogodku spopadali s kakšnimi konkretnimi izzivi za našo organizacijo.

IZOBRAŽEVANJE

Igrišče vs. Učilnica

Ali je dogodek namenjen predvsem zabavi, druženju in grajenju odnosov ali želimo na dogodku posredovati pomembna znanje in veščine.

PRODAJNOST

Druženje vs. Lansiranje

Ali je dogodek namenjen predvsem zabavi, druženju in grajenju odnosov ali želimo konkretno prodati (ideje, storitve ali proizvode), ne glede na to ali gre za notranjo ali zunanjo javnost.

VNESI PARAMETRE SVOJEGA DOGODKA

Več informacij:

Žiga Novak, 031 834 513, info@ziganovak.com

Hvaležni bomo za vse opombe, pripombe in komentarje.